Podpora a riešenie problémov prostredníctvom vzdialeného prístupu na Váš počítač poskytuje zvýšenie produktivity zabezpečenej znížením prestojov čakaním na príjazd servisného technika na miesto poruchy, znižuje náklady na servis minimálne o prepravné náklady technika, alebo náklady spojené s prepravou zariadenie do a zo servisu.
DOVOĽUJEME SI VÁS UPOZORNIŤ NA MOŽNÉ SPOPLATNENIE SERVISNÉHO ZÁSAHU VZDIALENÝM PRÍSTUPOM PODĽA PLATNÉHO CENNÍKA !
Pre možnosť pripojenia sa technika na Váš počítač vzdialene je potrebné stiahnuť si aplikáciu na vzdialený prístup, uložiť si ju na určité miesto v počítači (napríklad na pracovnú plochu - Desktop) a následne spustiť.
-
Program na vzdialenú podporu s automatickým generovaním hesla pri každom spustení si môžete stiahnuť tu!
-
Program na vzdialenú podporu s preddefinovaným heslo si môžete stiahnuť tu!
Partnerský program
Využite výhody tesPARTENER -stva, prípadne dealerského programu. V prípade záujmu Nás prosím neváhajte kontaktovať.
V prípade, že potrbujete zistiť Vašu aktuálnu IP adresu na internete kliknite si na moja IP adresa